FlexMac

Veelgestelde vragen (FAQ)

Je kiest het model dat bij jou past en het aantal maanden dat je wilt huren. Vervolgens betaal je het eerste termijnbedrag en de borg via iDEAL. Onderteken het contract en wij sturen jouw MacBook op. Vanaf dan betaal je maandelijks via automatische incasso. Je abonnement loopt af wanneer de door jou gekozen termijn is afgelopen. Jij stuurt de MacBook vervolgens naar ons terug.

Neem contact op met de servicedesk via service@flexmac.nl. We proberen het probleem eerst op afstand op te lossen. Lukt dat niet, dan stuur je de laptop naar ons op. Jij ontvangt tijdelijk een vervangende MacBook zodra de oude bij ons binnen is.

Zodra je bestelling en eerste betaling binnen is, versturen wij de MacBook meestal binnen 1-2 werkdagen. Je ontvangt een track & trace link zodat je de zending kunt volgen.

Je betaalt de eerste maandtermijn, de borg en eventueel de verzekering via iDEAL. Daarna loopt de maandelijkse betaling automatisch via incasso.

Zorg zelf voor een goede back-up en/of cloud opslag van je bestanden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies van data. Maar we helpen je graag met tips!

Je bent zelf verantwoordelijk voor schade veroorzaakt door onzorgvuldig gebruik, zoals vallen, stoten, waterschade of gebruik van verkeerde opladers. We raden aan om een schadeverzekering via FlexMac af te sluiten. Zo ben je gedekt bij ongelukken, en voorkom je onverwachte kosten.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzekering van je laptop. Check voor de zekerheid of de gehuurde laptop valt onder je bestaande verzekeringen. We kunnen je op verzoek ook doorverwijzen naar een geschikte verzekering. Neem hiervoor contact op met service@flexmac.nl. 

Zeker. Stuur ons een mail via service@flexmac.nl, geef aan met hoeveel maanden je je abonnement wilt laten doorlopen en klaar. Je kunt blijven werken op je MacBook. 

Staat je vraag er niet tussen?

Mail ons op service@flexmac.nl.
We helpen je graag.
Winkelwagen